woensdag 21 oktober 2015

Over mezelf

Hallo allemaal,
na veel nadenken (lees: vooral tijdgebrek) Cool ben ik dan ook maar gestart met een blog.
Laat ik mezelf alvast even voorstellen.
Ik ben een mama van zeven kinderen (jaa, je leest het zeer goed!).
Ik studeer kleuteronderwijs en in mijn vrije tijd. (ja heel af en toe heb ik dat nog Tips) zit ik achter mijn favoriete machine: de naaimachine!
Ik ben gek op kinderen, knutselen, frutselen en ook gek op dieren.
Ik heb een aantal sphynxen ( van die naakte poezen zo) die altijd kou hebben en verzot zijn op spelen en klimmen.
Omdat de spullen in de winkel vaak prijzig zijn ben ik beginnen nadenken hoe ik alles zelf zou kunnen maken.
Ik teken, maak, test uit... Soms tot ergernis van mezelf, mijn man, mijn kinderen en mijn dieren  Wild
De patronen zitten momenteel in een testfase maar zullen later aangekocht kunnen worden. Wat is er immers leuker dan je eigen spullen voor je lieve viervoeters te kunnen maken?
Af en toe zal je wel eens andere dingen zien verschijnen. Manlief en kinders moeten uiteraard ook tevreden blijven.
Zak wat onderuit, neem een koekje en geniet van de naaifrutsels en soms ook wel naai-frustraties 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten