maandag 2 november 2015

Stashvember

Ik zag net een leuk idee....
De stashvember, een maand lang naaien met de stoffen die je hebt..
En eigenlijk... ik zou het beter ook doen... als ik kijk naar mijn stoffenkast... hij puilt uit en ik lig steeds maar nieuwe plekjes in huis te zoeken om toch maar stof bij te kunnen leggen.
Ik kan geen stoffenwinkel binnenkomen zonder iets te kopen.. Is het geen leuk couponneke dat ik tegenkom is het een WAUWIE-die-moet-ik-hebben-stof. Altijd heb ik wel iets bij, soms tot frustraties van mijn gezin (ahnee he, heb je nu weeral stof gekocht? Het wordt tijd dat je de stof gebruikt die je nog liggen hebt)
Nou , ok, eigenlijk hebben ze wel gelijk...
Daarom, JA , ik doe mee!
Alvast hier 2 Julia sweaters die ik gisteren reeds maakte maar waarbij ik de stof al had liggen :


Een stofje met kleine bloemetjes dat ik vorig jaar kocht. Ik had dit stofje twee jaar geleden ook al...Het heeft echter een mislukte poging tot een kleedje niet overleefd. En toen, toen zag ik het op mijn allereerste stoffenspektakel. Natuurlijk ging het terug mee naar huis maar ik wist toen nog niet wat ik ging maken. (meestal weet ik dat ook niet als ik een stofje koop LOL)

De minions, ja (bloos) ik ben er gek op . Dit stofje kocht ik vorige maand bij modecoupon.
Eindelijk gisteren verwerkt tot een leuke sweater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten